Tuotekehitys ja testaus

testimenestystä

Nokian Hakka Blue
Suorityskykyä märälle tielle

Hakka BlueNokian Hakka Blue -kesärengas taitaa mestarillisesti nopeasti vaihtuvat kesäkelit. Pohjoisen teille räätälöidyn Hakka-kesärengasperheen uusin jäsen tuo parasta mahdollista pitoa ja täsmällistä ajotuntumaa märälle tielle. Uudet innovaatiot, Dry Touch -lamelli ja syöksyurat, mahdollistavat että Nokian Hakka Blue pitää oivallisesti ja pysähtyy sateen liukastamalla maantiellä 80 km/h:n nopeudesta jopa lähes metrin ennen tavallisia kesärenkaita.

Nokian WR A3 ja Nokian WR D3
Unohda sääennusteet

WDR D3Ympäristöystävällisissä huipputuotteissa nanoteknologia, rypsiöljy ja Nokian Renkaiden vahva talviosaaminen takaavat luotettavan etenemisen Keski-Euroopalle tyypillisissä vaihtelevissa talvioloissa. Pintamalliltaan nuolimainen Nokian WR D3 on kestävä vaihtoehto keskikokoisiin ja pienempiin perheautoihin, taloudellista ja turvallista liikkumista arvostavalle. Lehtitesteissä ylistettiin Nokian WR D3:n oivallisia talviominaisuuksia. Uusi Nokian WR D3 oli ykkönen saksalaisen Sport Auton (11/2011) ja ranskalaisen Auto Plussan (12/2011) talvirengastestissä. ”Erittäin suositeltava”, totesivat muun muassa arvostetut saksalaiset autolehdet Auto, Motor und Sport (21/2011) ja Auto Zeitung (20/2011). Suurempiin ja tehokkaampiin autoihin optimoidussa Nokian WR A3:ssa painotettiin täsmällistä ja herkkää ajotuntumaa myös korkeammissa nopeuksissa.

Katso video

Nokian HTS Straddle ja Beyond All-Steel Radial -teknologia -Äärimmäistä vakautta

BASVallankumouksellinen Beyond All-Steel Radial -teknologia haastaa All-Steel -erikoisrenkaat. Tulevaisuuden teknologia yhdistää ainutlaatuisella tavalla perinteisten ristikudos- ja vyörenkaiden parhaat piirteet: ensiluokkaisen vakauden, kiitettävän kestävyyden ja alhaisen vierintävastuksen. Huipputekniikkaa hyödyntävä Nokian HTS Straddle tuo tinkimätöntä vakautta ja erinomaisen kulumiskestävyyden satamissa sekä tavaraterminaaleissa työskenteleviin konttilukkeihin.

Nokian Hakkapeliitta 7 ja Nokian Hakkapeliitta R
Testivoittajien ylivoimaa

Hakkapeliitta 7 ja Hakkapeliitta RPohjolan menestyneimmän talvirengaskaksikon testimenestys puolueettomissa lehtitesteissä jatkui vahvana. Tuloksena oli jälleen testivoittoja niin Suomesta, Ruotsista kuin myös Venäjältä. Tekniikan Maailman (17/2011) mukaan nastallinen Nokian Hakkapeliitta 7 on ”parasta mahdollista talvipitoa haluavalle talven ykkösvaihtoehto”. Ruotsalainen Vi Bilägare (14/2011) totesi vertailussaan nastattomasta Hakkapeliitta R:stä: ”erinomaiset ajo-ominaisuudet jäällä ja yhtä ylivoimainen myös lumella”.

Voitontahto -  Juha Pirhonen

Kaikki lähtee asenteesta. Intohimosta ja luovuudesta, sitkeydestä ja osaamisesta kehittää ja valmistaa paras mahdollinen tuote ilman heikkouksia. Tuo into ja kokemus on meissä ja tavassamme toimia. Se näkyy ja tuntuu suoraan kuljettajien turvallisuutena.