Hakkapeliitta 75v

Vauhdikas ja voitokas turvallisuuden edelläkävijä

Nokian Hakkapeliitan koti on alusta alkaen ollut pohjoisessa. Pohjolan lumilla ja jäillä on vuosikaudet testattu renkaita äärioloissa ja äärinopeuksissa. Kartutettu kokemusta, syvennetty osaamista. Nokian Renkaat valmisti maailman ensimmäisen talvirenkaan viimaan ja pakkaseen jo vuonna 1934. Kaksi vuotta myöhemmin pohjoisen talveen syntyi Hakkapeliitta. Nykyisin maailman tunnetuin talvirengas on jo legenda kaikkialla, missä talvi ylipäänsä tunnetaan.

Hakkapeliitta-talvirenkaat ovat turvallisuuden edelläkävijöitä: maailman vaativimpien talvikelien voittajia. Ainutlaatuiset innovaatiot ovat pitäneet Hakkapeliitat lehtitestien korkeimmilla korokkeilla vuosikymmenestä toiseen.

Hakkapeliittojen historia on värikäs ja maineikas. Suuren maailman tietoisuuteen ne nousivat legendaarisissa Monte Carlo -ralleissa 1950- ja 1960-luvuilla. Hakkapeliitta-renkaiden erinomaisista talviominaisuuksista ovat nauttineet miljoonat turvallisuutta arvostavat autoilijat yli 50 maassa.

Hakkapeliitta 75 vuotta -sivusto

Hakkapeliitta 75v